Semblanza de una docente de matemáticas En búsqueda de ambientes creativos para educar con alegría…
Main Article Content
Abstract
He tomado como eje de este escrito mi propia experiencia de vida, pues estoy segura que otros docentes han experimentado situaciones muy parecidas a las mías, pero al igual que yo, no fueron conscientes de su importancia y trascendencia hasta que alguien o algo, logra hacernos recapacitar sobre cuáles son esos pequeños detalles y aspectos claves que permiten que las clases nos funcionen mucho mejor en ciertas oportunidades. Por esta razón, al terminar de escribir una situación clave, realicé una pregunta con la intención de que el lector, pueda hacer una re-lectura de su pasado, con la esperanza de ayudarle a develar algunas realidades que no había considerado y que potencialmente generarían cambios en su labor.
Downloads
Article Details
Issue
Section

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors publishing in this journal agree to the following terms: a. The authors retainthe copyright to the journal and ensure the right to be the first publication of work asLicensed under a Creative Commons Attribution License that allows others toshare the work with an acknowledgment of the authorship of the work and the initial publication in this magazine. b. Authors may establish separate additional agreements to the non-exclusive distribution of the version of the work published inthe journal (for example, place it in an institutional repository or publish it in a book),with an acknowledgment of its initial publication in this journal. c. It allows and encourages authors to disseminate their work electronically (eg, in institutional repositories or on their own website) before and during the submission process,as it can lead to productive exchanges, as well as a subpoena more early andmost of the published (See The Effect of Open Access) (in English).