Maestro en espera…
Main Article Content
Abstract
Los maestros de hoy tenemos el inmenso compromiso de acercarnos a cada niño que llega a nuestro salón de clase, pues cada uno de ellos es una edición nueva de consciencia que viene a cumplir una misión específica, y aunque ellos lo saben, nos buscan para que nos sintonicemos con los nuevos lenguajes y energías, que serán el caldo de cultivo en donde se generarán ambientes saludables y armónicos para que él se encuentre consigo mismo más tarde o más temprano, según las experiencias vivas que la escuela le posibilite hoy.
Los maestros vienen al aula de clase en busca de una guía que oriente sus potencialidades y alimente sus certezas para entregarle al mundo un nuevo mensaje, un nuevo conocimiento y una nueva dimensión de la realidad basada en el amor, la que se requiere con urgencia para consolidar este hermoso proyecto llamado Humanidad.
Downloads
Article Details
Issue
Section

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors publishing in this journal agree to the following terms: a. The authors retainthe copyright to the journal and ensure the right to be the first publication of work asLicensed under a Creative Commons Attribution License that allows others toshare the work with an acknowledgment of the authorship of the work and the initial publication in this magazine. b. Authors may establish separate additional agreements to the non-exclusive distribution of the version of the work published inthe journal (for example, place it in an institutional repository or publish it in a book),with an acknowledgment of its initial publication in this journal. c. It allows and encourages authors to disseminate their work electronically (eg, in institutional repositories or on their own website) before and during the submission process,as it can lead to productive exchanges, as well as a subpoena more early andmost of the published (See The Effect of Open Access) (in English).